Belka
Sobota, 20 Października 2018   imieniny: Ireny, Kleopatry, Jana
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 

Podsumowanie kampanii "Sam urządzaj swoje miasto"

Data publikacji: 2018-06-28, Data modyfikacji: 2018-06-29
A A AWydrukDrukuj  
 
W połowie czerwca zakończyła się kampania społeczna „Sam urządzaj swoje miasto”, skierowana do mieszkańców miast, realizowana wspólnie przez samorządy lokalne zrzeszone w Związku Miast Polskich. Inicjatorzy akcji zachęcali mieszkańców do angażowania się w kształtowanie swoich małych ojczyzn. To pierwsze wspólne samorządowe przedsięwzięcie edukacyjne, miasta deklarują kontynuację kampanii.W inicjatywę włączyło się ponad 75 miast ze Związku Miast Polskich. Celem kampanii było zwrócenie uwagi na sprawy lokalne, zwiększenie świadomości obywateli na temat roli samorządu terytorialnego oraz zaproszenie mieszkańców do aktywnego udziału w kreowaniu swojego najbliższego otoczenia. Na stronie www.miasta.pl przedstawione zostały konkretne narzędzia oraz ścieżki od pomysłu do realizacji, z których mieszkańcy mogą i powinni korzystać.- Miasta aktywnie zaangażowały się w przedsięwzięcie. Większość z nich zaprezentowała narzędzia, które dedykowane są mieszkańcom poprzez swoje strony internetowe i media społecznościowe. Przykładowo w warszawskiej komunikacji publicznej wyświetlany był spot kampanii, a w gminie Sieraków połączono przekaz kampanii z akcją zachęcającą mieszkańców do aranżacji jednego z pomieszczeń w hali widowiskowo – sportowej – informuje Joanna Nowaczyk, koordynator kampanii ze Związku Miast Polskich.W akcji wzięły udział m.in.: Ciechanów, Częstochowa, Ełk, Kąty Wrocławskie, Kraków, Ostrowiec Świętokrzyski, Płońsk, Poznań, Kraków, Radom, Ruda Śląska, Śrem, Świnoujście, Tarnów. Pełną listę miast można znaleźć na stronie www.miasta.pl/kampania/.Kampania dotarła do prawie 9 mln użytkowników Internetu. Spot obejrzało ponad 1,6 mln mieszkańców, a prawie 1,8 mln podjęła działanie, by dowiedzieć się, w jaki sposób można zaangażować się w życie miasta.- Jesienią planujemy kontynuację kampanii. Miasta bardzo chętnie włączają się w tego typu inicjatywy. Naszą rolą jest edukacja mieszkańców i dostarczanie im wiedzy na temat narzędzi i możliwości, jakimi dysponują samorządy, a także budowanie dobrych relacji z mieszkańcami – komentuje Andrzej Porawski, dyrektor Biura Związku Miast Polskich.W ramach akcji przygotowano 30 sekundowy spot video, plakaty z key visualem dedykowanym każdemu z miast oraz landing page, który odwiedziło 24 tys. użytkowników. Kampania została wyemitowana w Internecie na takich platformach jak: Google, Facebook, Instagram, YouTube, VOD, Ipla, Player. Kampania była geotargetowana na wszystkie miasta biorące udział w akcji, w szczególności na użytkowników 18+ zainteresowanych tematami lokalnymi.Towarzyszyły jej działania public relations skierowane do mediów o zasięgu ogólnopolskim i lokalnym. Temat kampanii podjęły m.in. takie media jak: Polityka, Polska The Times, Rzeczpospolita, Telewizja Polska, media lokalne i branżowe, o profilu samorządowym i marketingowym.Kampanię opracowała Fabryka Komunikacji Społecznej.

Pełna treść wiadomości na: rudaslaska.pl/ruda-slaska/aktualnosci/2018/06/28/podsumowanie-kampanii-sam-urzadzaj-swoje-miasto/
UM Ruda Śląska, Źródło artykułu: rudaslaska.pl
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Kreska
Dodaj artykuł
Najnowsze komentarze
 
    Kreska
     
    Polecane

    DOSTAWCY-INTERNETU-W-POLSCE-NAJLEPSZY-INTERNET

     




    Brak sond
     
    Newsletter
    Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
     
     
    ruda śląska

    Ruda Śląska – miasto znajdujące się w południowej części kraju, w województwie śląskim. Jest miastem na prawach powiatu. Miasto składające się z 11 dzielnic zostało utworzone w wyniku połączenia miast Ruda i Nowy Bytom w 1959 roku. Zajmuje powierzchnię 77 km². Liczbę mieszkańców szacuje się na 141 tys.

    Jest tu sporo ciekawych miejsc do odwiedzenia. Zaczynając od historycznej dzielnicy miasta – Wirek, poprzez tajemnicze ruiny zamku, a kończąc na Muzeum PRL-u. W przeszłości górnicze miasto słynęło z wydobycia rud metali np. żelaza. Obecnie wydobywa się tu głównie węgiel kamienny. To tu też jest jedna z największych jego kopalni w kraju. Mowa oczywiście o Halembie. Silnie zakorzenione śląskie tradycje tworzą kulturową stronę miasta.   

     

     

    Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola